Tekst łatwy do czytania i rozumienia ETR
Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Suchej Beskidzkiej.
Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej to główna jednostka Policji w powiecie suskim.
Komenda znajduje się przy ulicy Mickiewicza 42 w Suchej Beskidzkiej.
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.
Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.
Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej ma wiele zadań:
- Pilnuje przestrzegania prawa.
- Kontroluje i nadzoruje pracę wszystkich jednostek Policji w powiecie suskim.
- Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
- Policjanci z Komendy szukają przestępców.
- Policjanci dbają, aby na drogach powiatu było bezpiecznie.
Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej przygotowuje także kampanie społeczne:
- Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
- Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
- Ostrzega ludzi przed oszustami.
- Informuje o historii i tradycji Policji.
- Współpracuje z policjantami z innych województw.
Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej przygotowuje:
- Stronę internetową KPP w Suchej Beskidzkiej. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z województwa małopolskiego.
- Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Suchej Beskidzkiej.
Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Suchej Beskidzkiej
Szefem Komendy Powiatowej Policji w Suchej Beskidzkiej jest Komendant Powiatowy Policji w Suchej Beskidzkiej młodszy inspektor Robert Michna.
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Suchej Beskidzkiej.
Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu suskiego.
Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji w powiecie suskim.
Jednostki Policji to komenda i komisariaty.
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.
Kontakt
- Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej , ulica Adama Mickiewicza 42, 34-200 Sucha Beskidzka
- Wysłać email na adres: sekretariat@sucha-beskidzka.policja.gov.pl
- Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 28 211
- Użyć platformy ePUAP: /c5fm2ry03i/SkrytkaESP
- Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112
Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej Komendy:
https://sucha-beskidzka.policja.gov.pl/
oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie (BIP):